UX-design
Forskning og Analyse
Din førsteplass for kunders tilnærming til forretningsundersøkelser og -analyse
Vi spesialiserer på nettside, app og produkt UX
Les mer om UX-forskning og designløsninger
Brukererfaring innen UX-design
Ux-design er en forsknings- og analyseløsning for å finne og definere den beste kundeopplevelsen innenfor ditt produkt eller tjeneste.
For å oppnå din kundetilfredshet vil vi utføre følgende
analysere bedriftens forretningsmiljø,
benchmark dine konkurrenter,
finne smertepunkter og områder for forbedring,
lage kundereisekart,
designe en prototype,
test prototypen,
levere endelig løsning basert på ovennevnte funn
Det er bare en kort beskrivelse av vår fulle UX-designtjeneste, vil du vite mer?
Markedsundersøkelser i UX-design
Hvert selskap trenger å vite alt om markedet det opererer på. Vi vil levere en fullstendig studie av dine markedsnøkkelfakta.
Vår markedsundersøkelse tilbyr følgende
Definere problemet
Utvikle forskningsstrategien som skal brukes
Innhenting av forskningsmateriell
Samle data
Analyserer dataene
Sammenstilling av data
Implementering av datadrevne strategier
Er du interessert i markedsundersøkelsestjeneste, vil du vite mer?
Konkurransedyktig benchmarking i UX-design
Hvem følger bedriften din som en skygge, hvem konkurrerer du med og hvem kan ta kundene dine? Våre forskningsferdigheter og teknikker kan svare på det på en veldig detaljert måte.
Hovedfordelene med konkurransedyktig benchmarking
Objektivt syn på selskapet.
Øke selskapets salg og inntekter
Konstant spor av konkurrenter
Bevissthet om nye og nye markedstrender
Akkurat i tide reaksjon på endringer i markedet
Identifisere muligheter for forbedring
Vil du ha full oversikt over konkurrentene dine, dens styrker og svakheter?
Markedsstrategi i UX design
Markedsstrategi definerer alle retningslinjene for markedsføringsplanen din. Det skjerper all markedsføringsaktiviteten din slik at du får mest mulig ut av den.
Markedsføringsstrategi og dens hovedfunksjoner:
For å identifisere og forstå selskapets oppdrag.
Å definere ønsket offentlig oppfatning for virksomheten
Å vurdere interne og eksterne faktorer som påvirker virksomheten og markedet.
For å utføre markedsanalyse.
Å utvikle 4P-markedsføringsplanlegging (produkt, pris, kampanje og sted)
For å kontrollere og evaluere ovenstående
Sjekk om din markedsføring er vellykket nok?
Målkunde i UX-design
Har du noen gang tenkt over hvem målkunden din er? Vår tjeneste kan gi din bedrift viktig informasjon om dine eksisterende og potensielle kunder.
Definere målkunder inkluderer
Psykologisk analyse av kunden
Beskrivelse av dens karakter og oppførsel
Årsaker som påvirker beslutningene
Dens preferanser
Mest effektive kundetilnærming
Er du klar for å endelig møte kundene dine?
Kontakt oss
Vi spesialiserer oss på UX-forskning, analyse og design. Vi forbedrer kundenes flyt og opplevelse på nettsiden, appen og programvaren.
Få ditt UX-forskning og designløsninger her.
Vi finner UX løsningen
Når du trenger et lite eller stort prosjekt, uansett hva budsjettet ditt er, uansett hva du gjør, er vi her for å designe din bedre fremtid.